Digitalització

S’entén per digitalització certificada aquella que garanteix la integritat del resultat de l’aplicació del procés de digitalització gràcies a l’ús d’algun dels mecanismes de signatura electrònica previstos en la normativa actual, Llei 39/2015 i Llei 40/2015.

Si no pot veure correctament el vídeo a continuació el pot descarregar aquí.


Procés de digitalització

Cicle de vida

L’FNMT-RCM ofereix tot el necessari per cobrir el cicle de vida d’un document:

  • Transport segur.
  • Digitalització.
  • Expedient electrònic, còpia autèntica, ...
  • Custòdia de documents electrònics i accés a la informació.
  • Emmagatzematge de documents en paper.
  • Destrucció certificada.
Cicle de vida d’un document

Avantatges de la digitalització

Els avantatges de la digitalització certificada de documents que ofereix l’FNMT-RCM són:

  • Fiabilitat, qualitat i seguretat.
  • Mitjà propi de l’Administració.
  • Experiència en transport, maneig, manipulació, destrucció i traçabilitat de la cadena de custòdia.
  • Instal·lacions, processos i equip humà preparats per poder prestar els serveis amb seguretat lògica i física.
  • Experiència adquirida en la digitalització i OCR de més de 7 milions de documents.
  • Presència en Comitès i Grups de Treball que regulen l’Administració Electrònica: accés a informació i participació activa.
  • Disponibilitat de 4 àrees de servei: Digitalització, Metadatació, Verificació i Administració.

Contacte

Si està interessat en els nostres serveis, contacti amb nosaltres:

Direcció de Sistemes d’Informació

Àrea de Digitalització

José Luis Peña Araujo

Tel.: (91) 566 78 04

Email: jlaraujo@fnmt.es